Wszystkie artykuły

Reklama firmy w internecie - metody reklamy i promocji

Internet to obecnie podstawowe narzędzie, dzięki któremu każdy biznes ma szansę powodzenia. Wystarczy dobry pomysł na biznes, odpowiednie przedstawienie produktu czy usługi w inrernecie i już. Wydaje się być bardzo proste, i tak jest pod warunkiem, że posiadasz odpowiednią wiedzę na temat internetu, zasad jakie w nim obowiązują i potrafisz skutecznie korzystać z narzędzi jakie oferuje np. google czy Facebook.Teraz sprawa się nieco komplikuje, ale nie poddawaj się bo warto. Możesz poświęcić swój cenny czas na naukę tego wszystkiego lub zaufać profesjonalistom od marketingu internetowego. Osobiście wybieram to drugie, oczywiście kierując się zasadą „ufaj ale kontroluj”. Ty skup się przede wszystkim na produkcie, dopracuj go maksymalnie jak się da, aby klient był zadowolony z zakupu i z chęcią polecał cię innym.

Program do sklepu spożywczego - świadomy handel

Prawidłowe prowadzenie gospodarki magazynowej to w obecnych czasach podstawa każdego handlu, tego w dużych sieciach handlowych i małych sklepikach osiedlowych.

Studia finanse i rachunkowość - dlaczego warto studiować

"Finanse i rachunkowość" to kierunek studiów coraz częściej wybierany przez przyszłych studentów. Dlaczego? Już dawno obalono mit, że studia na tym kierunku są nudne i nie stwarzają możliwości zdobycia ciekawej i dobrze płatnej pracy. Okazuje się bowiem, że perspektywy są o wiele bardziej zachęcające.

Tradycja kto płaci za wesele

Wielu rodziców dorosłych dzieci myśli z przerażeniem o finansowaniu ślubu i wesela swoich dzieci. Rosnące koszty, a przede wszystkim tradycja wymusza składowe tej uroczystości. Tradycja, która do niedawna była restrykcyjna, na szczęście powoli ulega zmianie, chociaż zmiany te rodzą się w bólach i często pozostają kością niezgody na długie lata małżeńskiego pożycia. 

Ubezpieczenie OC na samochód czy na kierowcę?

Czy brytyjski model OC na kierowcę pojawi się w Polsce?

Na Wyspach Brytyjskich nie tylko ruch uliczny wygląda odwrotnie niż u nas. Także przepisy w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia OC komunikacyjnego są inne. Czy lepsze? W Polsce OC przypisane jest do samochodu, w Wielkiej Brytanii - do samochodu i do kierowcy. W świecie ubezpieczeń słychać już głosy o planach wdrożenia za kilka lat modelu brytyjskiego w naszym kraju. Ta zmiana dotyczyć będzie każdego z nas. Jaka jest różnica?

Sprzedaż internetowa na rynku detalicznym

Rozwój technologii oraz zmiana przyzwyczajeń ludzi sprawia, że każdego roku odnotowuje się wzrost sprzedaży internetowej. Jest to jeden z nielicznych kanałów sprzedaży detalicznej, który każdego roku przynosi stały wzrost.

Zmiany w VAT 2018 - JPK dla mikroprzedsiębiorców

W ostaniem czasie bardzo dużo się zmienia w prawie podatkowym. Wprowadzane są zmiany w rozliczaniu firm. Od ubiegłego roku obowiązek wysyłania plików JPK mają duże ,średnie i małe przedsiębiorstwa, a w 2018 roku obowiązek ten ma dotyczyć również mikro przedsiębiorców. W skrócie mówiąc JPK to informacja o operacjach gospodarczych ewidencjonowanych w danym okresie czasu. Zmiany te to nic innego jak uszczelnienie systemu podatkowego.

Polisy OC. Koniec podwyżek?

Na przestrzeni dwóch lat 2016 – 2017 nieprzerwanie mówiło się o podwyżkach cen OC komunikacyjnego. Większość z nas doświadczyła drastycznego podniesienia składki w stosunku do lat poprzednich. Mówiono, że ceny OC poszybowały w górę o 40 procent, niemniej jednak różnie ta sytuacja przedstawiała się u ubezpieczycieli. Ci ubezpieczyciele, którzy przed podwyżką wiedli prym w najtańszym OC, postanowili dorównać pozostałym, dlatego też podnieśli składki nawet o 70 – 100 proc. Wzrosty stawek dotyczyły wszystkich bez wyjątku. Nieważne, czy przez 25 lat ktoś nie miał na koncie żadnej stłuczki, czy był młodym kierowcą bez doświadczenia w czarnym vw golfie. Taka sytuacja wprowadziła na rynku ubezpieczeń chaos, klienci szukali tańszego OC w Internecie, negocjowali ceny na infoliniach firm ubezpieczeniowych, chodzili od agenta do agenta.